שלום
היום חיכנו לחבר 2 מכוניות מתחת לבית עמדו מכונית אחת ליד השנייה
במכונית השנייה של חבר שלי חבר אחר פתח את הדלת וזרק גרעינים על הרצפה ברחוב (אני הייתי עם עוד חבר באוטו שלי) עכשיו ירד שכן מאחד הבתים והעיר לנו ואמר לאסוף ואז החבר שלי נסע ואני קצת התקדמתי לבית של החבר והמשכתי לחכות לו כשהחבר שחיכנו לו ירד הוא אמר לי שהשכן מצלם את מספר הרישוי של הרכב שלי והוא באמת צילם השאלה שלי האם הוא יכול לעשות לי משהו עם זה חשוב לציין שיש לי מצלמה באוטו שעבדה ותיעדה הכל לא ראו את המכונית של החבר שעמד לידי אבל שמעו אותנו מדברים ושואלים אותו מה אתה זורק וכו וגם ראו שהדלתות באוטו שלי לא נפתחות אם זה משנה
תודה לעוזרים