Jump to content

david3logi

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של david3logi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ממליץ על בדיקה של מורשה. תעדכן אותנו בבקשה מהן התוצאות, בכדי שנלמד מדברים כאלה.
  2. אם האמבולנס ראה לנכון שאין צורך לפנות אותך (מה שנשמע לא סביר בתיאור שלך) הוא יכול גם לדלג לאירוע אחר. מה שכן, אם תחליט לתבוע את מד"א (מבחינת זכויות ניתנת לך האופציה הזאת גם דרך חברת הביטוח) זה כרוך בתהליך ארוך ולעיתים מלווה בהרבה תצהירי, בדיקת פוליגרף, וחוות דעת רפואיות. בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...