אם האמבולנס ראה לנכון שאין צורך לפנות אותך (מה שנשמע לא סביר בתיאור שלך) הוא יכול גם לדלג לאירוע אחר.
מה שכן, אם תחליט לתבוע את מד"א (מבחינת זכויות ניתנת לך האופציה הזאת גם דרך חברת הביטוח) זה כרוך בתהליך ארוך ולעיתים מלווה בהרבה תצהירי, בדיקת פוליגרף, וחוות דעת רפואיות.
בהצלחה!