Jump to content

KA20

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי KA20

  1. אם התו חניה שיש לך מכסה את כל שעות היממה אז אתה יכול להיות רגוע
  2. גם אני חדש בפורום, אני קורא פה כבר המון זמן אבל עכשיו הייתי פשוט חייב להכנס ולהגיב. m3x7r3m3, מכיר את זה שנוסע בכביש מהיר ומתקשר אליו חבר שלו, אומר לו: "שמעת? יש משוגע שנוסע נגד כיוון התנועה בכביש מהיר" אז הנהג עונה לו: "משוגע אחד?! יש מאות כאלה". אתה ממשיך להצדיק את עצמך בכל דרך אפשרית מול יותר מבן-אדם אחד או שניים שחושבים שאתה נוהג בביריונות שממנה אתה כל כך מזהיר בהודעות שלך ובסרטונים שלך. אתה נוהג בצורה מאוד תזיזתית ולחוצה, אתה לא משתלב בתנועה אלא ממש להפך, אתה בולט ומתבלט מאוד. אני יכול להגיד לך שכשאני רואה נהגים כמוך בכביש אני פשוט מנסה לתפוס מכם כמה שיותר מרחק כי כן, לדעתי אתה הרבה יותר מסוכן לי ולסובבים אותי בכביש מאותה גברת שסינוורת לה את הצורה (ודרך אגב, הסינוור לא נעצר רק אצלה, גם נהגים מסביבה סובלים מזה אבל זה לא אכפת לך, כי כולם יכולים לסבול רק בשביל שאתה תכניס בנהגת הסוררת הזאת תורה). אינני מכיר אותך ועל פניו אתה עושה רושם של בחור חיובי ומה שנאמר פה לא אישי אלא נאמר רק על סמך הסרטונים שהעלת והתגובות שלך. אלו הם 2 הסנט שלי לנושא הזה, ברור לי שאתה תגיד שאני - כמו הרבה חברים נוספים פה - מדבר שטויות ושאתה צריך לקבל את פרס הנהג המצטיין לשנת 2014 אז פשוט אל, רק תנסה קצת לחשוב על מה שאמרתי ומה שאחרים אמרו לך, כי יש סיכוי שאתה נוסע נגד כיוון התנועה ולא כל השאר הם המשוגעים.
×
×
  • תוכן חדש...