שלום,
יש לי הסדר לרכב ליסינג מהעבודה, משהו ברמה של פורד פוקוס.
החליטו לפנק אותי ונתנו לי לבחור איזה רכב לקחת.
קצת רקע:
אני עושה כל יום כ180 ק"מ, אין הגבלת דלק, אין ילדים, אבל יש אישה.
חשוב לי שהרכב לא יהיה עם גיר רובוטי, כי אני גר בחיפה והפורד פוקוס זוועה שם.
מה הייתם ממליצים לקחת?
איזה רכבים בכלל יש באוויס?
תודה,
נהג ליסינג