Jump to content

נהג ליסינג2

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של נהג ליסינג2

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. משהו ששכחתי לציין, חשוב לי שהאוטו יגיע עם אבזור שיאפשר לי לחבר את הפלאפון לדיבורית בלוטות' מובנית שתאפשר לי להאזין למוזיקה ושיחות בצורה קלה. זה נשמע טפשי אבל 90% מהשיחות שלי אני עושה בדיבורית באוטו. המגאן והאוקטביה מגיעים מאובזרים עם זה? ואיפה אני קובע את נסיעת המבחן? דרך אוויס או דרך היבואן?
  2. שלום, יש לי הסדר לרכב ליסינג מהעבודה, משהו ברמה של פורד פוקוס. החליטו לפנק אותי ונתנו לי לבחור איזה רכב לקחת. קצת רקע: אני עושה כל יום כ180 ק"מ, אין הגבלת דלק, אין ילדים, אבל יש אישה. חשוב לי שהרכב לא יהיה עם גיר רובוטי, כי אני גר בחיפה והפורד פוקוס זוועה שם. מה הייתם ממליצים לקחת? איזה רכבים בכלל יש באוויס? תודה, נהג ליסינג
×
×
  • תוכן חדש...