שלום לכולם, אני לא בטוח שאני רושם את זה במקום הנכון. תסלחו לי, אני חדש מהניילון פה
אני גם מתלבט לגבי סיאט איביזה, ולאור התגובות פה ובשרשור בנושא האמינות של מערכת הDSG החלטתי לרדת לעת עתה מהאופציה שהם מציעים ב80,000.
השאלה שלי היא- ראיתי בפרוספקט שלהם שיש להם מנוע 1.2TSI עם גיר ידני אבל משום מה לא מדברים עליו פה. אתם יודעים אם מייבאים אותו לארץ? ובמידה וכן, האם הוא משתתף במבצע של ה-80,000? ואם כן, מה הדעות פה לגביו?
תודה מראש