Jump to content

אורח87

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אורח87

  1. אבי,אם אינני טועה המוסכניק שבדק תרכב גם חשב כמוך והחליף כבל הצתה,והבעיה עדיין קיימת.
  2. שלום סוזוקי בלנו 2001,לפני כחודש הנעתי את הרכב והוא ממש רעד,התחלתי ליסוע וכשלחצתי על הגז הרכב בקושי נסע,הגיע למקסימום מהירות של כ40 קמש תוך כדי רעידות. לאחר מכן זה עבר והאוטו נסע חלק,ושוב חזר וקרה. היום זה קרה פעמיים ושוב ניסיתי עכשיו ליסוע והרכב ממש רועד שאני מניע אותו,וליסוע ככה זה בלתי אפשרי. אגב לפני שבוע הייתי אצ למוסכניק שהעיף מבט על המנוע והכל ולא ראה משהו חריג. מה הבעיה? תודה רבה לעוזרים.
  3. באתי בבוקר והכל הסתדר איכשהו תודה חברים.
  4. שלום חברים סוזוקי בלנו 2001,שלט האזעקה פועל(שלט שחור עם שני לחצנים),כשלוחץ על הכפתור השמאלי הוא מראה שמהבהב,אך לא פותח את הרכב. אך הבעיה האמיתית והמוזרה היא שכאשר אני מנסה לפתוח ידנית עם המפתח זה לא אפשרי,כמו כן אני גם לא מצליח לפתוח את הבגאז' עם המפתח.כאילו הכל ננעל ונחסם. המכסה מנוע נפתח רק מתוך הרכב כך שגם אותו אני לא יכול לפתוח. מה עושים? מה יכולה להיות הבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...