שלום סוזוקי בלנו 2001,לפני כחודש הנעתי את הרכב והוא ממש רעד,התחלתי ליסוע וכשלחצתי על הגז הרכב בקושי נסע,הגיע למקסימום מהירות של כ40 קמש תוך כדי רעידות.
לאחר מכן זה עבר והאוטו נסע חלק,ושוב חזר וקרה.
היום זה קרה פעמיים ושוב ניסיתי עכשיו ליסוע והרכב ממש רועד שאני מניע אותו,וליסוע ככה זה בלתי אפשרי.
אגב לפני שבוע הייתי אצ למוסכניק שהעיף מבט על המנוע והכל ולא ראה משהו חריג.
מה הבעיה?
תודה רבה לעוזרים.