Jump to content

azadato

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי azadato

  1. יש ברשותי סובארו אימפרזה GX 2004. נורת תקלה נדלקה ומבדיקה שערכתי מדובר בחיישן למבדה. בספר הרכב רשום שיש 2 חיישנים כאלה, קדמי ואחורי. איך ניתן לדעת(עצמאית) על איזה מהם מדובר? מאחר ואת החיישן אני מתכוון להזמין מאיביי ועניין של החזרות והחלפות קצת קשה במקרה הזה. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...