יש ברשותי סובארו אימפרזה GX 2004.
נורת תקלה נדלקה ומבדיקה שערכתי מדובר בחיישן למבדה.
בספר הרכב רשום שיש 2 חיישנים כאלה, קדמי ואחורי.
איך ניתן לדעת(עצמאית) על איזה מהם מדובר?
מאחר ואת החיישן אני מתכוון להזמין מאיביי ועניין של החזרות והחלפות קצת קשה במקרה הזה.
תודה.