שלום,
ברשותי מאזדה 2 אוטו׳ שנת 2009, משבוע שעבר כשאני נוסע עם מזגן ונותן גז קצת יותר מהרגיל נעלם הסימון של ההילוך הנוכחי (D).
בנוסף פעם אחת כשזה קרה בנוסף הייתה מכה חזקה, כאילו האוטו שילב הילוך נמוך מדי למהירות ונדלקה המנורה של הבקרת יציבות (רכב עם סימני החלקה).
כשנסעתי עם האוטו עכשיו ונעלם הסימון, היה נדמה לי שהרכב בהילוך נמוך מדי וכאילו בולם קצת, אבל אולי זה סתם נדמע לי.
הייתי במכון גירים אוטו׳ היום, במחשב לא נרשמה תקלה וגם בשום שלב לא הבהבה מנורת HOLD. (הסימון של הרכב הזה לתקלה בגיר)
הוחלף סלקטור וזה לא פתר את הבעיה. (500שח עם עבודה)
מה עושים? נשמע שאין להם ממש מושג מה גורם לתקלה והכל ניחושים ואני קצת מיועש.
אני חושש שהבעיה הזאת מרמזת על תקלת חשמל \ מחשב שרק תלך ותחריף.
אודה לכם על כל עצה,
בתודה מראש,
מ.