שלום
אישתי ואני עומדים בפני רכישת רכב ראשון שלנו, יונדאי I20, שנת 2010-11, מחברת אופרייט ליס, הרכב הוא יד ראשונה (כלומר אצלנו הוא יהיה יד שנייה). בבדיקה שעשינו במכון דינמומטר, התגלו אצלו הנזקים הבאים:
שילדת רכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - תיקון פגיעה מאחור, מעיכה קצה קורת אורך בחיבור לפגוש אחורי, חלקי מרכב, תיקוני פגיעות במרכב ובצבע, קרע פגוש קדמי
ליקויים בעלי משמעות שולית - לחיצות פח ושריטות צבע
(בנוסף לבעיות אחרות פחות בעיתיות שאנחנו מבינים וניתנים לפתרון על ידי המקום)
השאלות שלי הן: מה זה אומר ליקויים בעלי משמעות נמוכה ושולית, האם זה זה משמעותי, משהו מוכר וסביר ברכב בן 4 שנים , האם זה פוגע משמעותי בערך הרכב, אני יודע שהחברה אמינה מאנשים שונים שעבדו איתה עד כמה הטענה הזאת נכונה... במילים אחרות אם הספקות שלנו לגבי הרכב אמיתיים או שאתם הייתם הולכים על זה, על פי הנתונים הנ"ל?
תודה
לירון