Jump to content

Carmithaas

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Carmithaas

  1. תודה, אני מצרפת את הדו"ח. אנחנו מחפשים רכב משפחתי (3 כסאות ילדות מאחורה), עדיף עד 30,000 ש"ח, אפשר עד 40,000. אנחנו לא יודעים לטפל ברכבים, ומחפשים רכב אמין, עם ביטוח זול, פשוט ושיחזיק כמה שנים קדימה. ירדנו מקורולה בגלל הגיר הרובוטי, חשבתי על מגאן 2 אבל כולם אומרים לנו להתרחק- למרות שמבחינת מחיר זו אופציה מצוינת. התלהבנו מהרכב הזה כי יש לו מערכת גז מעולה וחסכונית שהותקנה בפרו גז. מצד שני, נסעו בה (בשנה וחצי!) 76,000 ק"מ. אה, ו- benj: כן, רק שלא קוראים לו רמי, הוא לא גר במרחביה. בפרסום הראשון לא הוזכר הליסינג.
  2. אבל- אנחנו בחרנו מכון אחרי בדיקת החבר. בתעודת הזהות רשום שהיא אשתו, והשם שלה מופיע על רשיון הרכב (למרות שנראה שבפועל הוא בשימוש שלו) מבחינת מחיר רכב מ-2010 עם מערכת גפ"מ טובה ב-39,000 ש"ח זה ממש חיסכון בשבילנו. יש סיכון קונקרטי, או שזה סתם מריח לא טוב?
  3. הי, החלטנו לקנות רכב. תחושת הבטן שלי קצת לא טובה, אבל בלי בסיס ממשי ובן הזוג שלי רוצה לסגור עניין כבר. מדובר בלנסר החדשה מ-2010 עם ק"מ של 155,000. במהלך הבירורים גילינו כל מיני שקרים קטנים של המוכר. מצד שני- הרכב יצא ממש בסדר בבדיקה במכון, וחבר שהוא גם מכונאי שבדק אותו אומר שלדעתו יש לרכב עוד 150,000 ק"מ לנסוע בלי בעיות עם טיפול מתאים. אנחנו אמורים לקנות את הרכב ביום שני ואני דואגת. אשמח מאוד לחוות דעת- האם יש משהו ממש בעייתי שפוסל את קניית הרכב? -הרכב פורסם כיד שניה מפרטיים, מתברר שיד ראשונה היתה השכרה מליסינג -הרכב פורסם כ-105,000 ק"מ, אבל יש לו 155,000 -בעל הרכב פירסם שם פרטי, אבל זה לא השם שלו. הוא רשם יישוב מגורים, אבל הוא גר ביישוב אחר קרוב. -בעל הרכב הוא לא בעל הרכב, אלא אשתו היא בעלת הרכב. לא פגשנו אותה, אבל הוא הראה לנו את תעודת הזהות שלו ושלה. -אנחנו לא יודעים איפה הוא גר או מספר טלפון קוי (יש 3 כתובות שונות במסמכים השונים. הרכב בבעלותם שנה וחצי). - הוא מתעקש שכל או רוב הכסף יינתן במזומן, לא מוכן להעברה בנקאית. מצד שני הרכב במצב טוב, יש לנו צילומי תעודות זהות ורישיון רכב. נראה לכם סביר? סתם אדם שפרטיותו יקרה לו? ובעניין הביטוח- שנינו נהגים מנוסים ומעל גיל 30, אבל בלי עבר ביטוחי. זה ממש מייקר את הביטוח. יש דרך לעקוף את זה? תודה!
  4. תודה. הבעיה עם הלאנסר היא שהיא נמכרת אחרי שנה וחצי אצל האדם הנוכחי, ובשנה וחצי היא נסעה 76,000 ק"מ- זה נשמע לי המון. את כל המרחק הזה היא נסעה על מערכת הגז, כך שגם היא בודאי קצת שחוקה. אני ממש מתלבטת לגבי רנו מגאן- רנו מגאן 2 מ2008, יד ראשונה, 88,000 ק"מ ב-30,000 ש"ח- זה לא עדיף? הנתונים הרבה יותר טובים. רנו מגאן באמת עד כדי כך לא אמין? אני מניחה שבכל מקרה נוציא כסף על תיקונים. לא עדיף לקנות רכב זול יותר עם חצי מכמות הקילומטראז' מיד ראשונה?
  5. שלום, קודם כל תודה רבה- למדתי מהפורום הזה המון. אנחנו עוזבים קיבוץ אחרי לא מעט שנים. בקיבוץ נסענו ברכבי ליסינג, ועכשיו אנחנו מתעסקים בקניית ואחזקת רכב בלי שיהיה לנו בזה שום מושג. אנחנו משפחה בת 5 נפשות, עם 3 קטנטנות שעוד יושבות בכסאות ילדים. התקציב שלנו הוא עד 40,000 ש"ח, אם כי עדיף פחות. אנחנו מחפשים מכונית משעממת, ושתוכל לסבול באופן סביר את העובדה שאין לנו מושג במכוניות ובטיפול בהן... אחרי קריאה מרובה בפורום וחיפושים שונים, צמצמנו כך את האופציות: 1. מיצובישי לנסר החדשה, מ2010, יד שניה, בעלות ראשונה של ליסינג, עם ק"מ של 155,000. לרכב הזה יש מערכת גז שהתקין הבעלים הנוכחי לפני שנתיים, עם משמנת ממוחשבת שהותקנה בגזפרו- ומאוד מוצאת חן בעינינו האפשרות לחסוך כסף על הדלק. חבר שמבין בדק את הרכב ואמר שהוא במצב טוב, אם כי הק"מ מטריד אותנו- גם קצת הרבה ביחס לממוצע,וגם במודעה בעל הרכב פרסם רק 105,000 ואז טען שזה היה בטעות. 2. טויוטה קורולה. מ-2008, יד שניה, רק מבעלות פרטית, וק"מ של 98,000. ההוצאה על הדלק כאן תהיה גבוהה משמעותית, אבל אם יש סבירות גבוהה יותר שהרכב יחזיק מעמד זה יתרון גדול. הבנתי שיש בעיה עם הגיר הרובוטי. שני הרכבים עולים 40,000 ש"ח. המלצות לכאן או לכאן? אנחנו ממש מבולבלים. הורדנו מהפרק רנו מגאן 2008 עם 130,000 ק"מ ב-25,000 ש"ח. האם כדאי בכל זאת לשקול אותה? ואולי הכי טוב ללכת על סאב ליס? המון תודה, כיף לראות פורום כל כך פעיל וחברי.
×
×
  • תוכן חדש...