שלום,
קודם כל תודה רבה- למדתי מהפורום הזה המון.
אנחנו עוזבים קיבוץ אחרי לא מעט שנים.
בקיבוץ נסענו ברכבי ליסינג, ועכשיו אנחנו מתעסקים בקניית ואחזקת רכב בלי שיהיה לנו בזה שום מושג.
אנחנו משפחה בת 5 נפשות, עם 3 קטנטנות שעוד יושבות בכסאות ילדים.
התקציב שלנו הוא עד 40,000 ש"ח, אם כי עדיף פחות.
אנחנו מחפשים מכונית משעממת, ושתוכל לסבול באופן סביר את העובדה שאין לנו מושג במכוניות ובטיפול בהן...
אחרי קריאה מרובה בפורום וחיפושים שונים, צמצמנו כך את האופציות:
1. מיצובישי לנסר החדשה, מ2010, יד שניה, בעלות ראשונה של ליסינג, עם ק"מ של 155,000.
לרכב הזה יש מערכת גז שהתקין הבעלים הנוכחי לפני שנתיים, עם משמנת ממוחשבת שהותקנה בגזפרו- ומאוד מוצאת חן בעינינו האפשרות לחסוך כסף על הדלק.
חבר שמבין בדק את הרכב ואמר שהוא במצב טוב, אם כי הק"מ מטריד אותנו- גם קצת הרבה ביחס לממוצע,וגם במודעה בעל הרכב פרסם רק 105,000 ואז טען שזה היה בטעות.
2. טויוטה קורולה. מ-2008, יד שניה, רק מבעלות פרטית, וק"מ של 98,000.
ההוצאה על הדלק כאן תהיה גבוהה משמעותית, אבל אם יש סבירות גבוהה יותר שהרכב יחזיק מעמד זה יתרון גדול.
הבנתי שיש בעיה עם הגיר הרובוטי.
שני הרכבים עולים 40,000 ש"ח. המלצות לכאן או לכאן? אנחנו ממש מבולבלים.
הורדנו מהפרק רנו מגאן 2008 עם 130,000 ק"מ ב-25,000 ש"ח. האם כדאי בכל זאת לשקול אותה?
ואולי הכי טוב ללכת על סאב ליס?
המון תודה, כיף לראות פורום כל כך פעיל וחברי.