שלום,
אנחנו זוג שמעוניינים לקנות רכב. חשוב לנו בעיקר שיהיה אמין וחסכוני, וגם בטיחותי.
נוטים לכיוון של אוטומט אבל לא פוסלים ידני (יכול להיות מבאס בפקקים בעליות לירושלים).
רוב הנסיעות יהיו בינעירוניות וקצרות יחסית.
הציעו לנו טויוטה יאריס אוטומטית שנת 2006 שעשתה 87,000 ק"מ בסביבות 41K ש"ח. האוטו כנראה שמור טוב וללא תאונות או תקלות.
האם זו אפשרות כדאית בהתחשב בעובדה שהרכב 8 שנים על הכביש?
עוד אפשרות שחשבנו עליה היא דייהטסו סיריון בתקציב דומה (היה נראה שבא בחשבון שנתון 2008, נראה גם שלרוב הרכבים קילומטראז' גבוה יחסית).
האם פער של שנתיים בין שני הרכבים הוא משמעותי?
תודה