Jump to content

אישעםאוטו

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אישעםאוטו

  1. תכננו להוציא 40-50K. אנחנו יכולים גם להוציא קצת יותר, אבל מתלבטים אם זה שווה בשביל השימוש המועט יחסית שנעשה ברכב, לפחות בשלב הזה. האפשרות הנוספת שהיתה נראית לנו מתאימה היא דייהטסו סיריון משנתון 2010.
  2. אשמח לקבל קצת מידע לגבי הרכב הזה ולגבי התאמתו לצרכים שלי. הצרכים: - אוטומאט - בעיקר נסיעות בין עירוניות, כולל נסיעות לירושלים. - לזוג + כלב - טיפולים ואחזקה זולים ההתלבטות שלי נוגעת לשימוש שלנו ברכב: חשבנו לקנות רכב מיני/סופר מיני, אבל ראינו שבתוספת של כמה אלפי שקלים נוכל לקנות רומסטר בגרסת 1.2. האם כדאי להשקיע ברכב כזה שהוא יקר יותר מרכבים אחרים בהתחשב בעובדה שאנחנו לא ניסע עליו הרבה (מעריך שסביבות ה300-400 ק"מ בחודש)? האם ביטוח לרכב כזה עולה הרבה יחסית לרכבי מיני/סופר מיני? האם הטיפולים יהיו יקרים יותר בהשוואה לרכבי מיני/סופר מיני? תודה
  3. שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב אוטומט בתקציב של 40-50K לזוג + כלב. אני צריך רכב בעיקר לנסיעות בין עירוניות שיוכל להתמודד טוב עם העליות לירושלים. ההתלבטות העיקרית שלי כרגע היא בין דייהטסו סיריון לסוזוקי סוויפט. נראה שאפשר לקנות בתקציב שלי סוויפט 2008 לעומת הסיריון שאפשר לקנות 2010. מה אתם חושבים? שווה ללכת על הסוויפט או שעדיף שנתון חדש יותר של סיריון? תודה
  4. תודה על התגובות חברים
  5. שלום, אנחנו זוג שמעוניינים לקנות רכב. חשוב לנו בעיקר שיהיה אמין וחסכוני, וגם בטיחותי. נוטים לכיוון של אוטומט אבל לא פוסלים ידני (יכול להיות מבאס בפקקים בעליות לירושלים). רוב הנסיעות יהיו בינעירוניות וקצרות יחסית. הציעו לנו טויוטה יאריס אוטומטית שנת 2006 שעשתה 87,000 ק"מ בסביבות 41K ש"ח. האוטו כנראה שמור טוב וללא תאונות או תקלות. האם זו אפשרות כדאית בהתחשב בעובדה שהרכב 8 שנים על הכביש? עוד אפשרות שחשבנו עליה היא דייהטסו סיריון בתקציב דומה (היה נראה שבא בחשבון שנתון 2008, נראה גם שלרוב הרכבים קילומטראז' גבוה יחסית). האם פער של שנתיים בין שני הרכבים הוא משמעותי? תודה
×
×
  • תוכן חדש...