Jump to content

sbeyski

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של sbeyski

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי כולם לאחר קריאה מעמיקה ,הבחנתי שאף אחד לא סקר את המצלמה הנ"ל (במידה וטעיתי מתנצל ואשמח לקישור לסיקור) : http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-GS50-Dual-lens-Car-camera-DVR-dod-GPS-track-2-7-screen-1280x720P-30fps/634377489.html החשיבות היא בעיקר לגבי האופציה לסובב את אחת העדשות להקלטה של שיחה שמתבצעת דרך החלון (לדוגמא :שוטר) אשמח לחוות דעת. תודה שי
×
×
  • תוכן חדש...