היי כולם
לאחר קריאה מעמיקה ,הבחנתי שאף אחד לא סקר את המצלמה הנ"ל (במידה וטעיתי מתנצל ואשמח לקישור לסיקור) :
http://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-GS50-Dual-lens-Car-camera-DVR-dod-GPS-track-2-7-screen-1280x720P-30fps/634377489.html
החשיבות היא בעיקר לגבי האופציה לסובב את אחת העדשות להקלטה של שיחה שמתבצעת דרך החלון (לדוגמא :שוטר)
אשמח לחוות דעת.
תודה
שי