Jump to content

שיקונוס

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שיקונוס

  1. שוחחתי עם הבוחן בסיום הבדיקה והוא הסביר שבתוך הראש נמצאים הפלגים ומתחתם יש פקקים ובמידה והם נוזלים כתוצאה מקורוזיה זה יכול להפריע למנוע כי יש מים באיזור הניצוץ. לדבריו לא מדובר בבעיה באטם ראש ואין צורך לפרק את הראש כדי להחליף את הפקקים.
  2. שלום, אתמול לקחתי לבדיקה פורד פוקוס 2008 והתגלו הפגמים הבאים: -רעש יתר ממערכת פליטה- לדברי הבוחן מקורו מהסעפת - מערכת קרור מנוע - סימני קורוזיה/נזילה פקקי מים בראש מנוע אני חושש שהבעיות האלו הן כרוניות ויגרמו לי לבקר במוסך יותר מידי. האם יש מישהו שמבין בנושא ויכול לייעץ?
×
×
  • תוכן חדש...