שלום,
אתמול לקחתי לבדיקה פורד פוקוס 2008 והתגלו הפגמים הבאים:
-רעש יתר ממערכת פליטה- לדברי הבוחן מקורו מהסעפת
- מערכת קרור מנוע - סימני קורוזיה/נזילה פקקי מים בראש מנוע
אני חושש שהבעיות האלו הן כרוניות ויגרמו לי לבקר במוסך יותר מידי.
האם יש מישהו שמבין בנושא ויכול לייעץ?