היי,
נכשלתי בטסט בגלל הפרשי לחץ רציניים בין שני הבלמים האחוריים, כאשר הימני תקין והשמאלי לא. לקחתי את האוטו למוסך מורשה של הונדה ולאחר בדיקה אמרו לי שיש נזילה של שמן בבלמים ויש צורך להחליף 2 משאבות בלם אחוריות, לעשות התאמה ל-4 נעלי בלם אחוריות+ שמן בלמים. סה"כ כולל עבודה וכולל מע"מ 940 ש"ח
רציתי לדעת אם האבחנה הגיונית ואם הסכום סביר בהחלט.
תודה רבה לעוזרים,
אלון.