Jump to content

alon_sal

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon_sal

  1. לא, האמת שהמשאבות תואמות, לא מקוריות.
  2. היי, נכשלתי בטסט בגלל הפרשי לחץ רציניים בין שני הבלמים האחוריים, כאשר הימני תקין והשמאלי לא. לקחתי את האוטו למוסך מורשה של הונדה ולאחר בדיקה אמרו לי שיש נזילה של שמן בבלמים ויש צורך להחליף 2 משאבות בלם אחוריות, לעשות התאמה ל-4 נעלי בלם אחוריות+ שמן בלמים. סה"כ כולל עבודה וכולל מע"מ 940 ש"ח רציתי לדעת אם האבחנה הגיונית ואם הסכום סביר בהחלט. תודה רבה לעוזרים, אלון.
  3. בזמן נסיעה כשהאטתי לפני צומת הוא גמגם ולא נכבה המנוע , ולאחר מכן כבר נסעתי כמו שצריך ללא בעיות
  4. הנעתי את האוטו ונסעתי במשך דקה בעליה כשפתאום התחיל לגמגם ונכבה המנוע. פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שהצינור של הפילטר אוויר מנותק בצד אחד , חיברתי וחיזקתי את ההברגה , לאחר מכן הצלחתי לנסוע כמו שצריך אך עדיין יותר מאוחר האוטו קצת גמגם ולא נכבה , האם זו הייתה הבעיה או שאולי בעיה אחרת?
×
×
  • תוכן חדש...