Jump to content

Alex Berman

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Alex Berman

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אמנם באיחור קל לאחר פתיחת הנושא, אך אני חייב להגיב על חלק מהנושאים שעלו פה. בתור בעלים של I10 2014 1.0 ידנית, שעברה כבר כמעט 20000 ק"מ, אני מוכרח לציין שעבורי הרכב עושה את העבודה אבל לא בטוח שיעשה את העבודה לכולם. דבר ראשון, מבחינת חיסכון בדלק - הופתעתי לטובה. הייתי מחשיב את עצמי כנהג רגוע, לא מזגזג ולא עושה פתיחות בכל רמזור. אני על קו כפר סבא פתח תקווה לרוב בפקקים ולא עושה פחות מ17 קמ לליטר, כשבזמנים עם נסיעות שלא בזמני שיא וליעדים רחוקים יותר גם היו לי תדלוקים של 20+ ק"מ לליטר (אני כמובן לא מסתמך על מחשב הדרך שלעיתים אפילו מזייף לרעת הרכב). מבחינתי הרכב מרווח דיו להכיל 4 מבוגרים ללא בעיה ולא הרגשתי שהרכב צפוף גם לעומת מאזדה 2, יאריס או קורסה החדשות שיצא לי לנהוג בהן לאחרונה. מבחינת הכח - פה הייתי אומר שישנה בעיה קטנה. בתור מישהו שנהג בעיקר במאזדה 3/לאנטיס 1.8 אין ספק שאפילו ביחס אליהן הרכב סובל ממחסור בעוצמה, לפחות כאשר המזגן דולק. בלי מזגן, אם לוחצים ומושכים קצת את ההילכוים אני לא מרגיש שישנה בעיה, אך מצד שני אני גם לא נוטה לבלות מעל 3000 סלד יותר מדי. משהו נוסף, נהגתי גם טיפה בפיקנטו ומבחינתי אין מה להשוות. בנוסף חיצונית לטעמי הI10 נראית טוב יותר מכל רכב אחר בקטגוריה.
×
×
  • תוכן חדש...