Jump to content

guypro31

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי guypro31

  1. דודי מאיפה קנית את המכונה ב 1600 שח?
  2. מוכן למכור את שלי ב 350 שח כולל 5 ספוגים (2 אדומים 2 שחורים 1 צהוב) וחצי בקבוק של מגווירס קומפאונד וחצי בקבוק מגווירס פיניש ווקס עלה לי מעל 700 השתמשתי רק פעם אחת כל הקודם זוכה הודעות בפרטי
  3. שלום אני חדש בעניין ומעוניין לקנות ליטר APC של מגווירס, CG trim gel בכמות קטנה רק לנסות, ליטר ONR, למעשה כל חומר של CG מעניין אותי אני מאזור רחובות אשמח לקבל הודעות בפרטי תודה מראש גיא
×
×
  • תוכן חדש...