Jump to content

hararya

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של hararya

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אומנם עברו כמה שנים, אך ברשותי דיהטסו סיריון מודל 2008 ומופיע אצלי בדיוק אותה בעיה כפי שתיארת. בהתחלה המוסכניק החליף את כל החוטים (כיוון שזה נראה באמת כמו בעיה של מגע), אך זה לא עזר כעת הוא רוצה להחליף את המחשב של המנוע הגה. לטענתו אין צורך להחליף מנוע הגה כיוון שאין בעיה במנוע. איני רוצה ואין לי זמן לניסיונות... אודה אם תוכל ליצור עימי קשר ובודאי יש לך ניסיון בנושא... תודה.
×
×
  • תוכן חדש...