Jump to content

ofershaa

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ofershaa

  1. ofershaa

    פיגו 407

    מה התצרוכת בתוך העיר אצלך?
  2. ofershaa

    פיגו 407

    סביב 79K לדעתי.......... אני אסביר את הלבטים.....לאחר 5-6 שנים עם יונדאי שהוא באמת אחה , בא לי רכב קצת יותר מפנק ונוח...התקציב שלי סביב ה60 פלוס. הרכב אמו לעשות את רוב הנסיעות בתוך העיר (לא הרבה קמ').... הלבטים אם להמשיך ולרכוש איזה פורטה שהוא בנאלי אבל עושה את העבודה..לא תחזוקה יקרה , צריכה סבירה ושומר יחחסית על הערך שלו או באמת לקחת פיגו כזו שהיא בטח מפנקת יותר אבל מצד שני תחזוקה ודלק יקר יותר ופחות אמין ושמירת ערך..... גם אני לא יודע עד כמה הוא סחיר באמת...
  3. גטס ואקסנט מאוד זולות לתחזוקה והיל משנים 2007 ומעלה המנוע שופר והמכונית ממש לא זוללת דלק
  4. ולהתעלם מהעובדה שיונדאי יותר סחירה? מה היתרון של התיבת הילוכים?
  5. פורטה 2011 64 קמ I30 2010 יש לה 46 אחף קמ המחיר כמעט זהה... הצרכים זה משפחתית נוחה ומרווחת (כמה שניתן) ונחמדה לנהיגה
  6. האם זה נחשב קצה שילדה במקרה הנל?
  7. הרכב זה יונדאי גטס אכן קיבלתי 2000 ש״ח והשמאי רשם 8 אחוז ירידת ערך. האם זה שולי?
  8. מישהו?
  9. הרכב שלי עבר תאונה מאחורה לפני שנה וקצת, לא נאמר לי דבר ע'י המוסך והשמאי בדבר פגיעה בשסי (כמובן שזה היה מוסך הסדר ..) השבוע הגיע לקנות מישהו ואמר לי שלדעתו ישנה פגיעה בשאסי. זה מה שנרשם בדוח של השמאי.... הא זה אומר פגיעה בשאסי?
  10. ofershaa

    פיגו 407

    2000 פרימיום. הרכב מליסינג היה אצל איזה מנהל בחברת מגה אני מחפש רכב מרווח ומפנק ורצוי שהיה אמין
  11. ofershaa

    פיגו 407

    פשוט מאוד , האם שווה לרכוש את הרכב במחיר 65 אלף שח עם כל הנתונים הללו, בבדיקות של החברה הראו לי בדיקה של קומפיוטסט שהראתה שהכל תקין ונקי פרט לגלגלים ואטם שמן.... לאור הנתונים הנ'ל האם זה נשמע כמו עסקה טובה ?
  12. למכירה יונדאי אקסנט 2008 יד 2 (ראשונה ליסינג) 110000 אלף קמ'. נקייה מתאונות, שמורה מבפנים ומבחוץ, טסט לשנה + צמיגים חדשים. מחירוטן משוקלל 34500 רוצה 32000 עפרי 0526857595
  13. ראיתי אתמול 407 עם 65 אלף קמ שנת 2010. מדוגמת מבחוץ ומבפנים(קצת מרגישה מיושנת ...) יש המלצות לטובה ולרעה? צריכת דלק? מחלות של הרכב הנ'ל?
  14. בתקצינב הזה יודנאי גטס היא אחלה אופציה....חסכונית, עלויות אחזקה נמוכות מאוד....אחלה רכב
  15. ofershaa

    עד 70 אלף

    אני נהגתי על הנוט כמה שבועות וזה היה ממש אחלה רכב, נסעתי איתו כמה פעמים מרחובות למצפה רמון והיה ממשתענוג ולא צעק בכלל וגם הדלק היה צריכה ממש טובה, אני גם הייתי ממליץ על הפורטה, אפשר להביא 2011 או אפילו 2012 במחיר הזה והיא חסכונית בגיר 6 הילוכים
  16. אקסנט 2008 אוטו ממש חמוד
  17. יש משהו שספציפית צריך לבדוק?נניח מטלים?
  18. כל גטס החל משנת 2007 היא ממש לא שותה דלק.....לי יש כזו (מוכר אותה בימים אלה) עוש על 36 ליטר 450 קמ' עם מזגן
  19. האם ישנו הבדל מהותי אם הרכב נקנה מליסינג/השכרה עם קמ של 70 אלף או עם 100 אלף? הכוונה להבדל מכני וכאלה
  20. 2 כסאות תינוק ובוסטר....או לחילופין 2 כסאות תינוק ומבוגר
  21. מישהו?משהו?
  22. באיזה חברת ליסינג הציעו לך קארנס במחיר הזה? עם כמה קמ'?
  23. אני מחפש רכב משפחתי מרווח מאוד ולא סטיישן ובסביבות ה60 אלף שח. ראיתי מודעה על פיגו 308 עם 56 אלף קמ מליסינג במחיר של 59 אלף..... בנוסףהקפצתי לאוטוסנטר ושם הציעו לי פורטה 2011 מהשכרה 8 אלף קמ' ב60 אלף שח. מה דעתכם?יש המלצו אחרות?
  24. 3 זה יקר לדעתי לרכב הזה...כוון ל28 אלף שח
  25. אני הייתי בוחר בגטס בגלל חלפים ואמינות...פשוט לא רואה מוסך וכל טיפול זול.
×
×
  • תוכן חדש...