מרק זה בסה"כ שני חתיכות פלסטיק שנשחכו אין צורך להחליף את כל המנגנון אתה יכול ללכת לכל זגג
רכב והוא יתקן לך את זה לכל היותר ב- 300 שקל
שני הפלסטיקים האלה מחזיקים שתי גולות מברזל שנמצאות על החוט שמעלה את החלון למעלה בדר"כ זה
לא המנגנון לכן אין צורך שתחליף את כולו למרות שזה מה שיציעו לך בצ'מפיון מניסיון אני גם בעל פולו שסבל מזה.