מאזדה 3 החדשה פתחה פער משמעותי משאר המתחרות בכל פרמטר אפשרי
ההשוואה לאוקטביה ומגאן דיזל?!? מה הקשר למגאן דיזל, ואוקטביה??? לשיעמום הצ'כי הזה אתה משווה את ה3
אני מציע לכל השבאב להגיע לאחת הסוכנויות של דלק מוטורס רק לתת מבט באחד מהרכבים היותר מאובזרים ויפים שיש היום בשוק יש כאן מישהו שהיה וראה ונסע?
אני מתערב שרובכם בכלל לא ישבתם אפילו ברכב אבל להגיב ולרשום תגובות הזויות ומגוחכות על קורולה עם תא הנוסעים הכי משעמם שיש (אחרי אוקטביה) תרדו מהעץ תפסיקו לפסול סתם רכבים,לקרוא איזה כתבה של איזה עיתונאי חצר ולדקלם מילה במילה... קפצו לאולם תצוגה ואז תנו הסבר קצת יותר רציני או אפילו צלמו תמונות ותעלו התרשמות. אני כבר החלטתי מאזדה 3 היא הבחירה שלי...