אם אתה מעוניין רק להוסיף קומפוננטים אני מוכר קומפוננט שהיה לי ברכב .. של FOCAL K2P
500 ש"ח (עובדים מצוין. שומעים אחלה.. התקדמתי פשוט ל-MOREL ואין צורך בפוקל..
לגבי רדיו דיסק אתה גם יכול למצוא רדיו דיסק עם USB ב-400-500 ש"ח חדש מהניילונים..
למכירה:
AudioBahn 15inch subwoofer מצב מצוין - 5000 ש"ח
הסאב הוא 3000WATT = 1800RMS
מעבד הסאונד של ALPINE PXE H650 ב-7000 ש"ח
ברכישת מעבד סאונד: מקבלים טאבלט מתנה של ASUS ! (:
הערות:
אני דורש מחיר שווה על מעבד הסאונד, לכל אלה שטוענים שהמעבד סאונד הזה "בעייתי" או מלא בתקלות וכ'ו, אין לי מושג אני משתמש בו כבר שנה + ואני מאד מרוצה הוא עובד מצוין ואין לו אף לא תקלה אחת..
פשוט אין לי 4 רכבים בבית אלא רק רכב אחד ולכן כל הציוד נמכר במחיר שהבאתי אותם
ת-ו-ד-ה
לגבי הסאב - נמכר עקב קניית KICKER L7 כפול (:
שבוע טוב !
לרציניים:
052-9729702
052-9198419
Bengee מערכת בסיסית ? תלוי אצל מי אתה בודק כשאתה אומר בסיסית, בשבילך אולי jvc זה לא מותג
ופיוניר בתחום המגברים לא מוכר לך, והמגבר של jbl אני אאמין לך, אבל המערכת הזו חסכונית וטובה מאד, ממש לא בסיסית...
Alpain PXE-H650 זה מכשיר אמין ברמה גבוהה מדוייק בצורה בלתי רגילה ואפשר לקנות אותו בארץ ב-1700₪ בשקט. לא צריך הזמנות מחו״ל.
ודווקא אחד שמחזיק את האלפיין 650 ברכב לא סובל מבעיות אמינות אלא נהנה מאד!
בוא נלך על תאכלס-
Jvc kW-av61bt - יעשה לך עבודה מצויינת
JbL gx-a604 מגבר שיעשה לך את העבודה מצוין
מבחינת הקומפוננט...
לגבי מונובלוק יש לך מגבר mono של פיוניר GM-D9601
זה מה שנקרא מערכת שווה..