Jump to content

karimm

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי karimm

  1. שלום לכולם, אני מחפש מתנה ליום הולדת הקרוב של אישתי. חשבתי לעשות משהו כדי שיהיה לה תמיכה בבלוטות' בשירוקו שלה ( שנת 1.4TSI-160BHP 2000 אם זה משנה ). יש לה את המערכת הסטנדרטית שמגיעה עם האוטו שאין בה תמיכה ב-BT. אשמח לקבל מכם המלצות או ייעוץ לגבי האפשרויות שקיימות. יש להתחשב בעובדה שהרכב לא נוסע הרבה ולכן חבל להוציא סכום גדול של כסף. מה הם האפשרויות הקיימות: 1) הוספת תמיכה דרך היבואן\מתקין חיצוני? 2) החלפת המערכת באחת משומשת? 3) מכשיר חיצוני כגון רמקול? נראה לי שאופציה 3 היא הכי זולה. אשמח לקבל המלצה על מכשיר ספציפי? תודה רבה מראש
×
×
  • תוכן חדש...