שלום לכולם,
אני מחפש מתנה ליום הולדת הקרוב של אישתי.
חשבתי לעשות משהו כדי שיהיה לה תמיכה בבלוטות' בשירוקו שלה ( שנת 1.4TSI-160BHP 2000 אם זה משנה ).
יש לה את המערכת הסטנדרטית שמגיעה עם האוטו שאין בה תמיכה ב-BT.
אשמח לקבל מכם המלצות או ייעוץ לגבי האפשרויות שקיימות.
יש להתחשב בעובדה שהרכב לא נוסע הרבה ולכן חבל להוציא סכום גדול של כסף.
מה הם האפשרויות הקיימות:
1) הוספת תמיכה דרך היבואן\מתקין חיצוני?
2) החלפת המערכת באחת משומשת?
3) מכשיר חיצוני כגון רמקול?
נראה לי שאופציה 3 היא הכי זולה. אשמח לקבל המלצה על מכשיר ספציפי?
תודה רבה מראש