Jump to content

Dardasaba

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dardasaba

  1. טוב, תודה לשניכם. אני אצמצם את החיפוש שלי ל1975 ומטה אני מניח.
  2. באופן כללי? זאת אמרת שאפשר איכשהו? איזה פירצה שאפשר לנצל? אני נאחז בכל שבב תקווה ):
  3. שלום, אני פשוט מאוהב במכוניות האלה, מכל השנים, ואני רוצה לייבא אחת לארץ שאני אקנה מ-EBAY. (מארה"ב) אני מתכנן לקנות דגם משנות ה-80 או אולי שנות ה-70 המאוחרות. אני הבנתי שצריך אישורים, מכס, והרבה טירטורים, איפה אני מתחיל? כמה יעלה לי הסיפור של היבוא? לאן אני פונה? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...