Jump to content

אוהב מכוניות

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אוהב מכוניות

  1. כמוובן שיש בלוטות באייפון, תודה רבה.
  2. שלום רב לכולם, אני חדש פה. יש לי שאלה קטנה וחשובה, אני רכשתי. את המערכת הזאת ced1700 ושאלתי לפני שאני מתקין אותה האם הבלוטות שלה קולט גם אייפון ?????? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...