Jump to content

אוהב מכוניות

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של אוהב מכוניות

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כמוובן שיש בלוטות באייפון, תודה רבה.
  2. שלום רב לכולם, אני חדש פה. יש לי שאלה קטנה וחשובה, אני רכשתי. את המערכת הזאת ced1700 ושאלתי לפני שאני מתקין אותה האם הבלוטות שלה קולט גם אייפון ?????? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...