אז ככה האוטו שלי הוא סיאט איביזה שנת 92 צבע שחור מטאלי 3 דלתות.
מכני:
לאוטו נעשה מנוע לפני חצי שנה, לראש נעשה פורטינג קאמשפט והוא הונמך (יחס דחיסה).
הוחלף לאחרונה גם ציריות+גומיות, מוטות היגוי, תפוחי הגה, צמיגים קדמיים וטיפול כללי גדול של שמנים (מנוע גיר וברקסים) פלאגים פילטרים חגורת טיימינג, תושבות מנוע, בוקסות של הבולמים..וכו'
יש לאוטו אגזוז לחץ יציאה אחת גדולה של חברת nes sports .
יש קרבורטור כפול של חברת weber שנותן עוד דחיפה של כוח.
פנימי:
לאוטו יש ריפודי עור של סיאט בצבע שחור לבן
לשעונים תאורה כחולה (כמו של הגולף).
לפני חודש התחלתי התקנה של מזגן (לא היה בכלל באוטו) שזה עולה המון כסף, ונשאר עוד טיפה אחרונה של עבודה והוא יעבוד.
יש לאוטו טסט לשנה
אז בקיצור אוטו מושלם נוסע מאוד מאוד חזק והמחיר שאני דורש עליו הוא10500 מכיוון שהאוטו מאוד שווה את זה מכל הבחינות גם יפה חיצוני ופנימי וגם נוסע חזק מאוד.
הטלפון שלי הוא 0544337549.