Jump to content

doronamar

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של doronamar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מכתב נזיפה על חברת אלבר שמי דורון ואני רכשתי טיוטה קורלה בחברת אלבר ואחרי יום התלוננתי שברכב יש בעיות וחברת אלבר התחייבה לסדר לי את הרכב ואז נשלחתי למוסך הסדר של אלבר מוסך אקספרס חולון פורד מזדה לבדיקה. אך לפני שלקחתי למוסך לקחתי את הרכב לבדיקה במוסך ראלקס טיוטה באשדוד ואמרו לי את כל הרג'קטים שיש ברכב, חלק מהרג'קטים זה 4 תושבת מנוע גיר שעליי להחליף. ואז פניתי למוסך הסדר של אלבר. כאשר הרכב נכנס למוסך, המוסך טען שברכב יש רק 3 תושבות לא תקינות ואני התלוננתי בפניהם שהרכב נבדק בחברת טיוטה ראלקס באשדוד חברה בעלת ניסיון של 40 שנה בטיפול ומכירת רכבי טיוטה שטענה שצריך להחליף 4 תושבות מקוריות. אך חברת אלבר לא קיבלה את טענותיי והתנערה ממני ורצתה להחליף לי 3 תושבות לא מקוריות חלופיות, אך אני טענתי לפניהם שאני לא מעוניין בהחלפת 3 תושבות לא מקוריות בגלל שחברת טיוטה אומרת שתושבות מנוע וגיר של טיוטה צריכות להיות מקוריות וכל מוסכניק יודע אם לא מחליפים לרכב טיוטה קורלה תושבות מקוריות הבעיה לא תטופל. לאחר ויכוח מתמשך עם נציגי המוקד של חברת אלבר החלטתי שבלית ברירה להחליף רק שלוש תושבות ונאלצתי להשלים את ההפרש הסכום על מנת לקבל תושבות מקוריות ולכן הוספתי כמעט 1000 ₪ בעבור תושבות מקוריות כאשר ידעתי שלא מספיק להחליף רק שלוש והבעיה לא תיפטר. וכעבור יום יומיים כפי שצפיתי מראש הבעיה לא נפתרה והרכב היה רועד עם רעשים ומכות בגיר כתוצאה מהתושבת הרביעית שלא הוחלפה. בתאריך 06/01/14 פניתי למוקד חברת אלבר בטענה שהרכב לא טופל כראוי והבעיה לא טופלה והם היו צריכים להחליף לי 4 תושבות כפי שציינתי להם ביום הבדיקה . אך נציג מהמוקד טען בפניי שהם פעלו לפי הוראות המוסך שטען שיש להחליף 3 תושבות, והתושבת הרביעית תקינה ולכן אושר לי טיפול רק ל- 3 תושבות, לאחר ויכוח עם הנציג בטענה על שירות לקויי וגרוע של החברה ושבתחילת העסקה קבלתי שירות טוב והיום שאני פונה אליכם על בעיה שהייתם צריכים לפתור לי אתם לא מוכנים לטפל בי ולקחת אחריות בטענה שפעלתם לפי הוראות המוסך. ומאוחר יותר התברר לי לאחר בדיקה מעמיקה שהמוסך אקספרס חולון פורד מזדה בבעלות אלבר אני שואל האם זה הגיוני שתושבת רביעית שהוגדרה תקינה בבדיקה ראשונית של מוסך בבעלות אלבר, על מנת שחברת אלבר לא תספוג את התושבת הרביעית בבדיקה שנייה כעבור יום יומיים על ידי אותו מוסך התושבת נמצאה כלא תקינה ויש להחליף אותה. מה זה אומר על חברת אלבר שמוגדרת כחברה רצינית והוגנת שמוכרת רכבים לאלפים ביום ממש מאכזב. אחרי כל התהליך שעברתי מול חברת אלבר אני רואה בחברת אלבר חברה לא רצינית רמאית שרוצה רק לסגור עסקאות בכול דרך ולהתחמק מהתחייבויות ולחסוך כסף בעלויות וטיפולים לרכב, חברת אלבר מתנהגת בזלזול בלקוחות שלה גורמת להם צער, תסכולים, והפסד כספי גבוהה ומיותר, בזבוז ימי עבודה אך ללא תועלת, כי בסוף יום, הבעיה לא טופלה ובנוסף חברת אלבר מתחמקת מהטיפול ובזאת ונוצרה לך בעיה חדשה שזה ממש רמאות לשמה , אני מאוד מאוכזב מחברת אלבר ציפתי לשירות טוב. ואני השקול בעתיד אם להמליץ על חברת אלבר לאנשים שאני מכיר ואם ישאלו אותי אני יגיד שחברת אלבר מאוד מאכזבת ומתנערת ומשחקת עם הלקוחות אם חברת רואה בעצמה כחברה רצינית אבקש שתחזור אליי ותעמוד על ההתחייבות שלה לתת לי רכב תקין ובטיחותי ותטפל בבעיה ברכב שהייתה אמורה להיות מטופלת מהרגע הראשון שהיא נכנסה למוסך אני סה"כ מבקש טיפול ושירות הוגן מחברה שאמורה לטפל בלקוחות שלה ולא להתנער מהם על מנת לעשות כסף. הפרטים שלי הם: שמי דורון מספר טלפון : 050-6944034 מספר רכב: 1307762
  2. מכתיב נזיפה על חברת אלבר שמי דורון ואני רכשתי טיוטה קורלה בחברת אלבר ואחרי יום התלוננתי שברכב יש בעיות וחברת אלבר התחייבה לסדר לי את הרכב ואז נשלחתי למוסך הסדר של אלבר מוסך אקספרס חולון פורד מזדה לבדיקה. אך לפני שלקחתי למוסך לקחתי את הרכב לבדיקה במוסך ראלקס טיוטה באשדוד ואמרו לי את כל הרג'קטים שיש ברכב, חלק מהרג'קטים זה 4 תושבת מנוע גיר שעליי להחליף. ואז פניתי למוסך הסדר של אלבר. כאשר הרכב נכנס למוסך, המוסך טען שברכב יש רק 3 תושבות לא תקינות ואני התלוננתי בפניהם שהרכב נבדק בחברת טיוטה ראלקס באשדוד חברה בעלת ניסיון של 40 שנה בטיפול ומכירת רכבי טיוטה שטענה שצריך להחליף 4 תושבות מקוריות. אך חברת אלבר לא קיבלה את טענותיי והתנערה ממני ורצתה להחליף לי 3 תושבות לא מקוריות חלופיות, אך אני טענתי לפניהם שאני לא מעוניין בהחלפת 3 תושבות לא מקוריות בגלל שחברת טיוטה אומרת שתושבות מנוע וגיר של טיוטה צריכות להיות מקוריות וכל מוסכניק יודע אם לא מחליפים לרכב טיוטה קורלה תושבות מקוריות הבעיה לא תטופל. לאחר ויכוח מתמשך עם נציגי המוקד של חברת אלבר החלטתי שבלית ברירה להחליף רק שלוש תושבות ונאלצתי להשלים את ההפרש הסכום על מנת לקבל תושבות מקוריות ולכן הוספתי כמעט 1000 ₪ בעבור תושבות מקוריות כאשר ידעתי שלא מספיק להחליף רק שלוש והבעיה לא תיפטר. וכעבור יום יומיים כפי שצפיתי מראש הבעיה לא נפתרה והרכב היה רועד עם רעשים ומכות בגיר כתוצאה מהתושבת הרביעית שלא הוחלפה. בתאריך 06/01/14 פניתי למוקד חברת אלבר בטענה שהרכב לא טופל כראוי והבעיה לא טופלה והם היו צריכים להחליף לי 4 תושבות כפי שציינתי להם ביום הבדיקה . אך נציג מהמוקד טען בפניי שהם פעלו לפי הוראות המוסך שטען שיש להחליף 3 תושבות, והתושבת הרביעית תקינה ולכן אושר לי טיפול רק ל- 3 תושבות, לאחר ויכוח עם הנציג בטענה על שירות לקויי וגרוע של החברה ושבתחילת העסקה קבלתי שירות טוב והיום שאני פונה אליכם על בעיה שהייתם צריכים לפתור לי אתם לא מוכנים לטפל בי ולקחת אחריות בטענה שפעלתם לפי הוראות המוסך. ומאוחר יותר התברר לי לאחר בדיקה מעמיקה שהמוסך אקספרס חולון פורד מזדה בבעלות אלבר אני שואל האם זה הגיוני שתושבת רביעית שהוגדרה תקינה בבדיקה ראשונית של מוסך בבעלות אלבר, על מנת שחברת אלבר לא תספוג את התושבת הרביעית בבדיקה שנייה כעבור יום יומיים על ידי אותו מוסך התושבת נמצאה כלא תקינה ויש להחליף אותה. מה זה אומר על חברת אלבר שמוגדרת כחברה רצינית והוגנת שמוכרת רכבים לאלפים ביום ממש מאכזב. אחרי כל התהליך שעברתי מול חברת אלבר אני רואה בחברת אלבר חברה לא רצינית רמאית שרוצה רק לסגור עסקאות בכול דרך ולהתחמק מהתחייבויות ולחסוך כסף בעלויות וטיפולים לרכב, חברת אלבר מתנהגת בזלזול בלקוחות שלה גורמת להם צער, תסכולים, והפסד כספי גבוהה ומיותר, בזבוז ימי עבודה אך ללא תועלת, כי בסוף יום, הבעיה לא טופלה ובנוסף חברת אלבר מתחמקת מהטיפול ובזאת ונוצרה לך בעיה חדשה שזה ממש רמאות לשמה , אני מאוד מאוכזב מחברת אלבר ציפתי לשירות טוב. ואני השקול בעתיד אם להמליץ על חברת אלבר לאנשים שאני מכיר ואם ישאלו אותי אני יגיד שחברת אלבר מאוד מאכזבת ומתנערת ומשחקת עם הלקוחות אם חברת רואה בעצמה כחברה רצינית אבקש שתחזור אליי ותעמוד על ההתחייבות שלה לתת לי רכב תקין ובטיחותי ותטפל בבעיה ברכב שהייתה אמורה להיות מטופלת מהרגע הראשון שהיא נכנסה למוסך אני סה"כ מבקש טיפול ושירות הוגן מחברה שאמורה לטפל בלקוחות שלה ולא להתנער מהם על מנת לעשות כסף. הפרטים שלי הם: שמי דורון מספר טלפון : 050-6944034 מספר רכב: 1307762
×
×
  • תוכן חדש...