Jump to content

gtrumpet

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gtrumpet

  1. שלום לכולם, המתזים בגטס 2008 לא מתיזים מים. המשאבה עובדת, נתקתי את הצינוריות מהמתזים ובהפעלת ידית ההתזה יוצאים מים מהצינוריות ולפי אבחנתי בזרם חזק. כנראה שהמתזים סתומים לגמרי והשאלה שלי איך מוציאים אותם החוצה מהמקום שבו הם קבועים במכסה המנוע. תודה מראש לכל עזרה.
×
×
  • תוכן חדש...