שלום.
ברשותי סוזוקי איגניס 2003, 1.3, אטומט.
הבעיה בגדול היא שהרכב רועד בבמיוחד בזמן שהרכב עומד. (בניונטרל הוא פחות רועד, אך עדיין.)
הבנתי שרוב הסיכויים שהפתרון לבעיה הוא החלפת תושבות מנוע.
האמת הייתי במוסך והוא אמר משהו שקצת נשמע לי מצוץ מהאצבע "הרכב בהילוך D והוא רוצה לנסוע בגלל זה הוא רועד בעמידה ובנסיעה הוא לא רועד" .
הייתי רוצה לדעת אם באמת זו הבעיה או שהבעיה היא בגיר.
עוד בעיה שנהייתה לי היא שלפעמים בעת בלימה הטורים נוטים לרדת קצת יותר מידי ורכב "מגמגם" ומתייצב לאחר מכן.
דפדפתי גם בנושא הזה באינטרנט והבנתי שיכול להיות שצינור ואקום סדוק או משהו כזה. האם זו הבעיה באמת?
ואני לא ממש יודע איפה הצינור הזה נמצא באיגניס. אשמח להסבר.