ברכב בו פתח מילוי השמן נמצא למעלה (באזור של מכסה השסתומים) ישפריץ שמן החוצה ברגע שאתה מניע את הרכב בלי הפקק מילוי שמן.[/quote
תגיד לי בבקשה יש לי רכב טרנספורטר פולקסווגן מודל 89 ולפעמים עף לי שמן מהנשם שלו מה הדבר הזה אומר ומה אני יכול להמנוע את זה והאם זה אומר משהו על המנוע שלי