Jump to content

~דניאל~

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ~דניאל~

  1. בסדר גמור, תודה לכולם על העזרה.
  2. תודה רבה לכולכם על התשובות. מקום העבודה לא מאפשר לאימי לקבל את ההחזרים כשהיא רשומה כבעלים שני של האוטו, לא עזרו כל ההסברים שהיא ניסתה לתת בנושא. לגבי הפתרון הנוסף שעלה כאן, להוריד את עצמי מהרישום. זה בהחלט פיתרון טוב לעניין, הבעייה שהייתי מעוניין להשאיר את עצמי גם כן כבעל האוטו, כדי שדו"חות חניה וכו' לא ירשמו רק עליה וכן למקרה שארצה למכור את האוטו שלא אצטרך אותה לידי כל הזמן. יש לכם מושג האם אפשר להחליף אם בכלל את הרישום של הבעלים הראשון בשני ללא הוספת יד ? או מול מי אפשר לבדוק את הנושא ? תודה מראש,
  3. שלום לכולם, קניתי לפני תקופה אוטו, עכשיו ברישום ביקשתי לרשום אותי כבעלים ראשון ואת אמא שלי כבעלים שני. המטרה הייתה שאני אוכל לקבל ביטוח וכו' בחינם, מאחר ואמא שלי זכאית לביטוח מהעבודה ואין לה אוטו. בכל מקרה, התברר שבעבודה שלה לא מרוצים מהעניין שהיא בעלים שני וטוענים שבכדי שתוכל לקבל את ההחזרים היא חייב להיות הבעלים הראשון. עכשיו השאלה האם ניתן לשנות את הרשיון כך שאמא שלי תיהיה הבעלים הראשון ואני אהיה הבעלים השני, בלי לגרום לאוטו לעבור יד ? לחלופין אם תוכלו לומר לי כיצד אוכל לבדוק זאת, אודה לכם מאוד. תודה מראש,
×
×
  • תוכן חדש...