שלום לכולם,
קניתי לפני תקופה אוטו, עכשיו ברישום ביקשתי לרשום אותי כבעלים ראשון ואת אמא שלי כבעלים שני.
המטרה הייתה שאני אוכל לקבל ביטוח וכו' בחינם, מאחר ואמא שלי זכאית לביטוח מהעבודה ואין לה אוטו.
בכל מקרה, התברר שבעבודה שלה לא מרוצים מהעניין שהיא בעלים שני וטוענים שבכדי שתוכל לקבל את ההחזרים היא חייב להיות הבעלים הראשון.
עכשיו השאלה האם ניתן לשנות את הרשיון כך שאמא שלי תיהיה הבעלים הראשון ואני אהיה הבעלים השני, בלי לגרום לאוטו לעבור יד ?
לחלופין אם תוכלו לומר לי כיצד אוכל לבדוק זאת, אודה לכם מאוד.
תודה מראש,