שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש רכב בתקציב של עד 60,000 ש"ח ואני מתלבט בין רכב יפני (מזדה 3 או הונדה או טויוטה קורולה )ממודל מתקדם יותר לבין רכב גרמני (אאודי, פסאט , גולף ואפילו ב.מ.ו...) ממודלים יותר מיושנים.
בסביבה הקרובה שלי אומרים שאין היום תחליף לאמינות של הרכבים היפניים.
מנגד, ישנם גם קולות שאומרים שיש הבדל תהומי בחוויית הנהיגה בין רכב יפני לרכב גרמני. כמו כן, יש פערים בתחום אחיזת הכביש ובתחום הבטיחות.
בעבורי חשובים הביצועים וגם חוויית הנהיגה אבל לא על חשבון האמינות וריצה למוסכים.
מה דעתכם???????????