Jump to content

renato145

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי renato145

  1. מתלבט בין רכישה של טויוטה יאריס או דייהטסו סיריון. התקציב שלי באיזור 50,000 ש"ח ויכול גם להימתח לכיוון 60,000 . אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם לגבי היתרונות של כל אחד משני הרכבים האלה בכל אחד מן הפרמטרים הרלבנטיים ובעיקר - ביצועים, תאוצה, אחיזת כביש, מזגן ועוד...
  2. שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב בתקציב של עד 60,000 ש"ח ואני מתלבט בין רכב יפני (מזדה 3 או הונדה או טויוטה קורולה )ממודל מתקדם יותר לבין רכב גרמני (אאודי, פסאט , גולף ואפילו ב.מ.ו...) ממודלים יותר מיושנים. בסביבה הקרובה שלי אומרים שאין היום תחליף לאמינות של הרכבים היפניים. מנגד, ישנם גם קולות שאומרים שיש הבדל תהומי בחוויית הנהיגה בין רכב יפני לרכב גרמני. כמו כן, יש פערים בתחום אחיזת הכביש ובתחום הבטיחות. בעבורי חשובים הביצועים וגם חוויית הנהיגה אבל לא על חשבון האמינות וריצה למוסכים. מה דעתכם???????????
×
×
  • תוכן חדש...