אהלן חברים ..
יש לי מאזדה לאנטיס 323
הרכב חזר מטסט בשבוע שעבר ועבר בהצלחה ..
אבל היום אחרי נסיעה של חצי שעה בערך, אחרי שכיביתי את המנוע שמעתי רעש מוזר ממכסה המנוע.
לאחר שפתחתי את מכסה המנוע , המים במיכל המים העודפים היו רותחים ונשמע ממנו סוג של בעבוע של המים ..
לאורך כל הנסיעה חום המנוע היה תקין, הרכב מעולם לא התחמם יתר על המידה, מה גם שבדקתי שם מים לפני הנסיעה והכל היה תקין.
בכל אופן הרכב יגיע מחר למוסך .. אבל בשביל למנוע שקרים רציתי לדעת למה זה קורה?
מה יכולה להיות הסיבה?
מסוכן לנסוע ככה למוסך?
תודה (: