Jump to content

mosheca

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosheca

  1. אהלן חברים .. יש לי מאזדה לאנטיס 323 הרכב חזר מטסט בשבוע שעבר ועבר בהצלחה .. אבל היום אחרי נסיעה של חצי שעה בערך, אחרי שכיביתי את המנוע שמעתי רעש מוזר ממכסה המנוע. לאחר שפתחתי את מכסה המנוע , המים במיכל המים העודפים היו רותחים ונשמע ממנו סוג של בעבוע של המים .. לאורך כל הנסיעה חום המנוע היה תקין, הרכב מעולם לא התחמם יתר על המידה, מה גם שבדקתי שם מים לפני הנסיעה והכל היה תקין. בכל אופן הרכב יגיע מחר למוסך .. אבל בשביל למנוע שקרים רציתי לדעת למה זה קורה? מה יכולה להיות הסיבה? מסוכן לנסוע ככה למוסך? תודה (:
  2. לרכב שלי עשיתי במוסך בירכא , טיפול מהיר ומקצועי . ממליץ לך ללכת לשם .
×
×
  • תוכן חדש...