לאחר בדיקה של אוטו מסוג רינו קליאו אוטומט RT שנת 94 במ.מ.מ התגלו הבעיות האלו:
מעבר (CO) למערכת קירור, רעש מערכת שסתומים, לברר החלפת רצועת תיזמון, לתקן מנוע, ריקבון במצנן.
רעש ממערכת הידרואלית, חופש תותבים ציר אחורי לתקן, נקישה בתיבת הגה.
פגיעת פח, חסר פס קישוט, תיקוני פח צבע, מעיכות בתחתית.
שמשה הוחלפה.
לפרק גלגלים ולבדוק, רפידות שחוקות.
צמיגים בינוניים קדימה + רזרזבי.
לתקן הפעלת מראה ימין.
החלקה בגיר, נזילת שמן תיבת הילוכים, לתקן גיר מידי.
אך בבדיקה במוסך אחר האוטו התגלה כתקין.
אני מבקש את עזרתכם לגבי הממצאים שניתגלו.. האם כדי או לא כדי או האם זה סתם בלוף של מ.מ.מ המנסים לצאת מאחריות על הרכב בנושאים מסוימים ?