Jump to content

lirong

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lirong

  1. דיברתי עם כמה חברים שמבינים והם המליצו לי שלא כדי להמשיך להתעניין ברכב הנ"ל משום שבעיות גיר ומנוע הם בעיות חמורות שיכולות לעלות הרבה כסף ולדעתי המוכרת לא תיהיה כזאת גמישה.. תיקון גיר אוטומט עולה הרבה כסף ואחת הבעיות במנוע היא כניראה סדק בראש שבגללו זורמים מים למנוע.. (או משהו כזה) ...........לא בריא.........
  2. האוטו יד שניה עשה 127,000 קילומטר הידיים הקודמות הם פרטיות והיד השניה היא של בחורה שלא נסעה ליותר מדי מקומות רחוקים הבנתי.. מחר בבוקר אני אלך למוסך של רנו (מוסך רייך אם אתם מכירים) ואבקש הצעות מחיר..
  3. לאחר בדיקה של אוטו מסוג רינו קליאו אוטומט RT שנת 94 במ.מ.מ התגלו הבעיות האלו: מעבר (CO) למערכת קירור, רעש מערכת שסתומים, לברר החלפת רצועת תיזמון, לתקן מנוע, ריקבון במצנן. רעש ממערכת הידרואלית, חופש תותבים ציר אחורי לתקן, נקישה בתיבת הגה. פגיעת פח, חסר פס קישוט, תיקוני פח צבע, מעיכות בתחתית. שמשה הוחלפה. לפרק גלגלים ולבדוק, רפידות שחוקות. צמיגים בינוניים קדימה + רזרזבי. לתקן הפעלת מראה ימין. החלקה בגיר, נזילת שמן תיבת הילוכים, לתקן גיר מידי. אך בבדיקה במוסך אחר האוטו התגלה כתקין. אני מבקש את עזרתכם לגבי הממצאים שניתגלו.. האם כדי או לא כדי או האם זה סתם בלוף של מ.מ.מ המנסים לצאת מאחריות על הרכב בנושאים מסוימים ?
×
×
  • תוכן חדש...