Jump to content

shlombi6

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shlombi6

  1. שלום לכולם, לאחרונה יש לי בעיה ברכב. כמעט בכל פעם שאני מתניעה, ההגה הופך לקשיח ולא זז. הייתי במוסך מורשה ובדקו לי את התקלה. קוד התקלה: c1555. נאמר לי במוסך כי "המנוע החשמלי של ההגה הלך" ושאני צריכה להחליף אותו (מאוד יקר). רציתי קצת לשמוע הסבר על התקלה, מה בדיוק הלך שם ומה כדאי לי לעשות. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...