שלום לכולם,
לאחרונה יש לי בעיה ברכב. כמעט בכל פעם שאני מתניעה, ההגה הופך לקשיח ולא זז.
הייתי במוסך מורשה ובדקו לי את התקלה. קוד התקלה: c1555.
נאמר לי במוסך כי "המנוע החשמלי של ההגה הלך" ושאני צריכה להחליף אותו (מאוד יקר).
רציתי קצת לשמוע הסבר על התקלה, מה בדיוק הלך שם ומה כדאי לי לעשות.
תודה!