Jump to content

shlombi6

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shlombi6

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, לאחרונה יש לי בעיה ברכב. כמעט בכל פעם שאני מתניעה, ההגה הופך לקשיח ולא זז. הייתי במוסך מורשה ובדקו לי את התקלה. קוד התקלה: c1555. נאמר לי במוסך כי "המנוע החשמלי של ההגה הלך" ושאני צריכה להחליף אותו (מאוד יקר). רציתי קצת לשמוע הסבר על התקלה, מה בדיוק הלך שם ומה כדאי לי לעשות. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...