Jump to content

אלכסק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכסק

  1. תודה רבה לממליצים, האם יש עוד מוסכים אמינים שמתמחים בדייטסו ששוה לדעת עליהם?
  2. שלום לכולם, הגיע הזמן לטיפול השנתי לרכב של אישתי, דייהטסו סיריון 2011, הרכב עשה 127K עד עכשיו. אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ על מוסך אמין ( בשאיפה גם לא יקר ) באיזור חיפה, רצוי מניסיון\ידע . כמו כן אשמח להמלצתכם האם כדאי לעשות את הטפול במוסך מורשה או שאין טעם ואפשר בהחלט לעשות במוסך חיצוני. תודה רבה לעונים.
  3. שלום רב לכולם, לאחר חיפוש ברחבי הפורום לא מצאתי תשובה לשאלה שלי. ברשותי סובארו אימפרזה שהייתה מטופלת עד עכשיו במוסך מורשה. הבחנתי לאחרונה שיש לי ירידה במפלס נוזל הקירור (ירוק בצבעו). לאחר בירור מול המוסך נאמר לי שבטיפול האחרון הם הוסיף נוזל קירור של חברת פרסטון(לא ידוע איזה סוג בדיוק). רכשתי בחנות חלפים בירושלים בתור טיפול ראשוני נוזל קירור של חברת LUBFINER. ועכשיו לשאלות: האם זה תקין שיש איבוד של נוזל קירור? אני לא יודע בדיוק איזה סוג של נוזל מקורי הוסיפו לי בטיפול, האם יש דרך לדעת?? האם אפשר לערבב בין שני הסוגים או עדיף להחזיר ולקנות את הנוזל המקורי??? תודה רבה, אלכס
×
×
  • תוכן חדש...