שלום לכולם,
הגיע הזמן לטיפול השנתי לרכב של אישתי, דייהטסו סיריון 2011, הרכב עשה 127K עד עכשיו.
אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ על מוסך אמין ( בשאיפה גם לא יקר ) באיזור חיפה, רצוי מניסיון\ידע .
כמו כן אשמח להמלצתכם האם כדאי לעשות את הטפול במוסך מורשה או שאין טעם ואפשר בהחלט לעשות במוסך חיצוני.
תודה רבה לעונים.