פשוט בזיון של רכב...
יש לנו אותו כמעט שנתיים.
הנדסת אנוש = חרא.
אין מקום לרגליים, ממש צפוף, לא ממש נוח מאחורה עם 3 ילדים.
חסכוני? ממש ממש לא. עם 10 ק"מ לליטר, לא תודה.
חזק? לא ממש. לפעמים הוא סוחב ולפעמים צריך לסחוב אותו.
הגיר? צרה צרורה. רעידות בכל האוטו, הראשים נחבטים ממש מהרעידות. לא מגזים.
היה בעדכונים. שום דבר לא עזר.
למזלנו, לוקחים אותו באפריל, ברוך שפטרנו.